راه و رسم سردار سلیمانی در تولیدات رسانه ای متجلی شود
کد خبر: 3946895
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

راه و رسم سردار سلیمانی در تولیدات رسانه ای متجلی شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مأموریت جشنواره رسانه ای ابوذر تداوم راه و رسم سردار سلیمانی است، عنوان کرد: راه و رسم سردار سلیمانی باید در تولیدات رسانه ای ما متجلی شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، امروز، 21 دی ماه در اختتاميه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با بیان اینکه گیلانی ها همواره در پشتيبانی از نظام و انقلاب با ملت ایران پیشگام و پیشقدم هستند، اظهار کرد: حماسه آفرینی هشت دی گیلانی ها در تاریخ ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه وقتی حوادث و کنش ها و واکنش های کشور را بررسی می کنیم، به دو تفکر غرب گرا و انقلاب اسلامی برخورد می کنیم، گفت: تفکر غرب گرا ریشه حل مشکلات کشور را در ارتباط با کشورهای خارجه می داند و تفکر دیگر تفکر انقلاب اسلامی است که ریشه حل مشکلات را تکیه بر توان داخلی معرفی می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، تفکر انقلابی را راه حل بسیاری از مشکلات از حوزه نظامی گرفته تا حوزه‌های هسته ای، اقتصادی و... دانست و تصریح کرد: اختراع موشک های نقطه زن نیز با تکیه بر تفکر انقلابی انجام شد.

رضایی، رهبران تفکر انقلابی را حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی علمدار اشاعه تفکر انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر لزوم گسترش تفکر انقلاب اسلامی در داخل کشور، خاطرنشان کرد: یقیناً تفکری که آمریکایی ها را در منطقه شکست داد و داعش را به نابودی کشاند، می تواند فقر، بی عدالتی، محرومیت، طلاق و... را در داخل کشور نیز شکست دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مأموریت جشنواره رسانه ای ابوذر تداوم راه و رسم سردار سلیمانی است، عنوان کرد: راه و رسم سردار سلیمانی باید در تولیدات رسانه ای ما متجلی شود و لازم است فعالان رسانه ای وصیت نامه سردار سلیمانی را به طور کامل و با دقت مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه حمایت و اطاعت از ولایت فقیه از توصیه های اکید سردار سلیمانی به ملت ایران است، تصریح کرد: باید باور کنیم در جنگ نرم که جنگ روایت هاست، قرار داريم.

رضایی با بیان اینکه از رجزخوانی دشمنان ترسی نداریم، گفت: با مردان بزرگی که تربیت یافته مکتب سلیمانی هستند، ترسی از جنگ سخت با دشمنان نداریم و لازم است در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن نیز با بهره گیری از مکتب سردار سلیمانی، به مقابله بپردازیم.

وی یکی از علل اختلاف ما با رسانه های غرب گرا را در بیان وقایع عنوان کرد و متذکر شد: رسانه های غرب گرا آن‌گونه که باید، وقایع را روایت نمی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با تأکید بر اینکه در جنگ عظیم فرهنگی با دشمنان قرار داریم، اظهار کرد: رسانه ها باید لایه های مختلف جنگ نرم دشمن را شناسایی کنند و با در اختیار گرفتن ابزار لازم، به مقابله با آنان بپردازند.

رضایی با بیان اینکه سرمایه گذاری دشمن در جنگ نرم بیش از جنگ سخت است، عنوان کرد: در جنگ روایت ها که بعضاً تا خانه های ما ادامه دارد، باید مراقب، مجهز و آماده باشیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بی توجه به نژاد و مذهب و نسل تنها به دنبال ایجاد امنیت برای مردمان جهان بود، اضافه کرد: رسانه های دشمن تلاش دارند که با تغییر روایت ها چهره این سردار عظیم اسلام را از واقعیت خارج کنند، اما بحمدالله دیدیم که چگونه ایشان به اسطوره ای در بین ملت ها تبدیل شد.

رضایی با تأکید بر اینکه خبرنگاران دنباله رو مکتب سردار سلیمانی باید با جدیت، شجاعت و عقلانیت وارد رسانه‌ها شوند، تصریح کرد: در کار رسانه ای امروز نیازمند شجاعت و تدبیر هستیم.

انتهای پیام
captcha